شرکت شما چه تجهیزات اداری باید داشته باشد؟ هر مشاغل باید در مورد انواع تجهیزات اداری مورد نیاز شرکت خود بیندیشد تا کارمندانشان وظیفه خود را به درستی انجام دهند. تجهیزات دفتری و اداری به مدیریت کارهای مربوط به دفتر کمک می کند و باعث می شود کارهای روزمره شما به راحتی انجام شود. 1. ابزار نوشتن خودکار ، نشانگر ، هایلایتر ، مداد ، تراش و پاک کن که نیازهای خط خطی شما را پوشش می دهد. یادداشت برداری کنید ، آنها را لغو کنید ، برجسته یا پاک کنید ، قلم ها و مداده ها بهترین دوستان شما در محل کار هستند. نشانگرها ابزارهای لازم برای کشیدن روی سطوح ناهموار و تخته های نوشتن هستند. برای اصلاح و فراموش کردن یادداشت ها ، هیچ چیز مانند پاک کن کار نمی کند. (تجهیزات اداری) 2. ابزارهای گروه بندی منگنه ، استاپلر پاک کن ، نوارهای لاستیکی و گیره های کاغذی گروه بندی صفحات مشابه ، کارهای مکرر در محل کار است. منگنه ، گیره های کاغذی و نوارهای لاستیکی همگی هدف یکسانی دارند. به این بستگی دارد که چقدر خوب و برای چه مدت می خواهید این صفحات به هم بچسبند. اگر آنها را پین کرده اید ، آنها را با یک پاک کننده اصلی دسته بندی کنید. (تجهیزات اداری) 3. کاغذ خرد کن دستگاه خرد کن که بیشتر برای از بین بردن اسناد حساس دفتر استفاده می شود ، دستگاهی مفید برای خلاص شدن از شر کاغذهای باطله است. تا زمانی که قصد پنهان شدن در پشت آنها را نداشته باشید ، بهتر است انبوهی از صفحات بی فایده به آن خورانده شود. میز را تمیز و سطل آشغال را پر نگه می دارد. (تجهیزات اداری) 4. برنامه ریز این برای هر دفتری ضروری است. تمام مهلت های مربوط به کار ، لیست کارها و قرارها را یادداشت کنید. شما نمی توانید در محل کار خود پشت برنامه بنشینید و هیچ چیز مانند یک برنامه ریز حرفه ای نیست که به شما کمک کند در بالای بازی خود باشید. (تجهیزات اداری) 5. پرونده ها و پوشه ها بدون فایل ها و پوشه ها و ارگنایزر جهان چه می کند؟ نه فقط برای ایمنی ، اینها برای سازماندهی و ذخیره منظم اسناد مهم مورد نیاز است. پرونده ها و پوشه ها به قسمت قفسه یا قفسه های بایگانی می روند و به شما کمک می کنند تا از شلوغی و آشفتگی جلوگیری کنید. حمل یا حمل و نقل آنها آسان است. (تجهیزات اداری) 6. رایانه - دسک تاپ و لپ تاپ بی فکر ، این یکی. برای کار به تنهایی یا همکاری ، نمی توانید چشم خود را به کامپیوتر ببندید. آنها دفترچه راهنما را از کار خارج می کنند و به ساده سازی عملیات کمک می کنند. لپ تاپ ها هنگام مراجعه به مشتری یا کار در دفتر خانه خود به طور مکرر مفید هستند. (تجهیزات اداری) 6. چاپگرها هر روز ده ها صفحه چاپ می شود. و با گذشت زمان ، چاپگرها تکامل یافته اند. از سیاه و سفید تا رنگی ، برخی از دستگاه های چاپ حتی دارای ویژگی های اسکن و کپی هستند و به صورت بی سیم کار می کنند. 7. پهن باند و Wi-Fi اگر کارکنان ارتباط خوبی داشته باشند ، سطح همکاری شما نمی تواند پایان یابد. اینترنت و Wi-Fi قابل اعتماد نقطه شروع چنین همکاری هایی است. این روزها بیشتر دفاتر آنلاین شده اند و فرصت کار از خانه افزایش یافته و آنها را به منصه ظهور رسانده است. 8. ذخیره سازی خارجی - HDD ، USB به خوبی شناخته شده است که چگونه حافظه داخلی سیستم رایانه کوتاه است. اسناد ، PPT ها و تصاویر مرتباً روی هم جمع می شوند. به علاوه ، شما نیاز به پشتیبان گیری دارید. از این رو سرمایه گذاری در دستگاه های ذخیره سازی خارجی منطقی است. آنها به راحتی به بسیاری از دستگاه های دیگر متصل می شوند و به سرعت داده ها را انتقال می دهند. 9. جعبه های مقوایی به هیچ وجه نمی توانید از کنار جعبه های مقوایی عبور کنید و به آن نه بگویید. کارتن های محکم به سختی پیدا می شوند. آنها جعبه های ذخیره سازی مفیدی هستند که می توانند مواد زیادی را در خود جای دهند و حمل آنها آسان است. یکی از اینها در کنار میز شما به طور بالقوه می تواند تمام دارایی های محل کار شما را حمل کند. (تجهیزات اداری) 10. پاکت نامه پاکت کارهایی بیشتر از ایمن سازی محتویات است. پاکت های چاپ شده حرفه ای در ذهن مشتریان و همکاران شما تأثیر خوبی ایجاد می کند. حتی در عصر دیجیتال بدون کاغذ از آنها به شدت برای مکاتبات تجاری استفاده می شود. 11. تقویم یک تقویم چاپی که ضروری به دفتر کار شما است ، معمولاً روی میز یا داخل کشوی شما قرار می گیرد. جدا از یادآوری های روزمره ای که می توانید روی آن تنظیم کنید ، می توانید آن را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مفید نیز اهدا کنید. مطمئناً چنین چیزی نام و نشان تجاری شما را در خود خواهد داشت. (تجهیزات اداری) 12. سیستم های تلفنی هر دفتری آنها را در هر بخش دارد. تلفن ثابت سنتی همه را قادر می سازد تا نیازهای ارتباطی اداری را بدون نیاز به استفاده از شبکه تلفن خارجی برآورده کنند. این کمک می کند تا کار سریع و دقیق انجام شود. 13. چسب و نوار چسب صد دلیل وجود دارد که چسب و چسب نواری لوازم ضروری اداری است ، حداقل دلیل آن چسب و چسباندن وسایل به هم است. از آب بندی پاکت گرفته تا چسباندن بر چسب ها ، هنگامی که این لوازم کم می شود ، کار می تواند کند شود. 14. تخته سفید یک اتاق کنفرانس با تابلوی سفید گمشده؟ این چیزهای کابوس است. در صورت موفقیت در جلسات ، سرمایه گذاری در تابلوهای سفید ایده مفیدی است. آنها معمولاً برای ترسیم نمودارها ، نمودارها ، نمودارها یا ثبت نکات برجسته کنفرانس استفاده می شوند. 15. قیچی کاغذ را به اندازه ببرید و جعبه های کوچک را با یک قیچی تیز باز کنید. این همچنین برای باز کردن پاکت ، برش برچسب ها ، نوارها ، و تصاویر استفاده می شود. 16. تمبرها تمبرها ارتباطات رسمی را رسمی می کنند. نامه تجاری بدون مهر اصالت چیست؟ تمبرها تأیید را نشان می دهند و کسانی که پیام سهام مانند "دریافت شده" یا "پرداخت شده" دارند وضوح معاملات را به ارمغان می آورند. 17. نظم دهنده میز بیش از حد بهم ریختگی قابل کنترل است؟ و این فقط بدتر می شود؟ وقت یک نظم دهنده میز (کازیه). آنها به شما کمک می کنند تا فضا را صرفه جویی کرده و چیزهای بی فایده را از خود دور کنید. شما هنوز هم چیزهای مهمی مانند خودکار ، نشانگر و کاغذ را در نوک انگشتان خود ذخیره می کنید اما سطح آن مرتب تر است. لازم نیست هر دقیقه بیداری را برای جستجوی چیزهای معمولی هدر دهید. (تجهیزات اداری) . آبسردکن و فنجان و چای و قهوه و نوشیدنی ها مانند دستگاه های قهوه ، آب ، چای ، دمنوش ها 19. یادداشت های مهم یکی برای اطلاع رسانی سریع و بصری ، یک یادداشت مهم باعث صرفه جویی در مکان و زمان می شود. حتی اگر در برنامه ریز روزانه خود یادداشت می کنید ، یادداشت های مهم را قبل از اینکه موارد مهم را همیشه در چشم خود نگه دارید ، یادداشت کنید. اطلاعات تماس با فروشگاه کاف کف شماره تماس :02191300014 شنبه الی پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۹ میزبان صدای گرمتان هستیم نحوه ارسال سفارش از فروشگاه کاف کف: ارسال سریع به تمامی نقاط کشور امکان پذیر است. سفارش های تهران چند ساعته و شهرستان حد اکثر دو روز کاری طول میکشد.
طراحی سایت و آموزش
درباره این سایت